Case Peurunka

case_peurunka

Isovanhemmat saatiin reagoimaan

Asiakkaamme Kylpylähotelli Peurunka halusi kokeilla isovanhempien ja junioreiden yhteisen laatuajan tuotteistusta. Koliprint vastasi projektin toteutuksesta ja ideoinnista sekä kohderyhmien määrittelystä yhdessä asiakkaan kanssa.

Isovanhempia lähestyttiin valituilla kohdealueilla tarjouksilla, jotka muokattiin sekä isovanhemmille että junnuille sopivaksi kokonaisuudeksi. Kampanjan huomioarvoa lisäsi esitteen kannen näkyvä puhuttelu sekä erottuva koko ja rakenne. Toiminnallisuutta lisättiin irrotettavilla etukupongeilla sekä kilpailulla, jolla vastaanottaja saatiin ohjattua Peurungan verkkosivuille. Näin saatiin kerättyä tuhansia uusia kontaktitietoja jatkotoimia varten.

”Osoitteellinen suoramarkkinointi on meillä ehdottomasti toimivin kanava yli 60-vuotiaiden kohderyhmässä. Printtikampanja on vähintään 50 % tehokkaampi kuin digikampanja. Ero on huomattava sekä tavoitettavuudessa että siinä, miten asiakkaat reagoivat. Yhteistyö Koliprintin kanssa oli ammattimaista, mutta hauskaa ja helppoa”, Kylpylähotelli Peurungan markkinointijohtaja Tiina Björk kertoo.

Kampanjan odotukset täyttyivät kaikilla osa-alueilla: yöpymiset lisääntyivät, päiväkävijöiden määrä kasvoi, asiakasrekisteriä saatiin kasvatettua, kupongit tekivät kauppansa ja palautetta annettiin.