Lehdistötiedote | Sisäsuomi-konsernin johto siirtyy Koliprint Oy:n omistajaksi.

Painoala on myllerryksessä – me tartuimme haasteeseen.

Suoramarkkinointitalo Sisäsuomi Oy:n johto on ostanut konsernin tytäryhtiön Koliprint Oy:n. Yhtiön omistajiksi nousevat toimitusjohtaja Sari Niemi ja kaupallinen johtaja Iikka Vesterinen.
Koliprint Oy:n ja yhtiön tuotantolaitoksen toiminta Joensuun Enossa jatkuu normaalisti. Koliprintin palveluksessa on 40 henkeä Suomessa, Ruotsissa ja Tanskassa.

Toimintamme jatkuu positiivisella energialla yhdessä kokeneiden osaajiemme kanssa – me uskomme personoidun ja oikein kohdennetun suoramarkkinoinnin tulevaisuuteen. Tulemme tarjoamaan asiakkaillemme uudenlaisia ratkaisuja heille tärkeimpien asiakkaiden tunnistamiseen sekä printin ja sähköisten kanavien integrointiin, kommentoi Koliprint Oy:n toimitusjohtaja ja tuore osakas Sari Niemi.

Koliprint Oy jatkaa toimintaansa vakaiden asiakassuhteiden kautta. Yhtiön asiakaskuntaan kuuluvat mm. isot kansainväliset kaupan, kustannus- ja media-alan toimijat, jotka hyödyntävät systemaattisesti suoramarkkinointia myynnissään.

Pohjoismaisten markkinoiden lisäksi Koliprint hakee vauhtia myös Venäjältä, jonka kasvavien markkinoiden kysyntään yhtiön tarjoama ja kapasiteetti soveltuu erittäin hyvin.

Logossamme komeilevaan ketterään kolibriin voi tutustua tarkemmin uudistetulla nettisivuillamme www.koliprint.fi.

Lisätietoa:
Koliprint Oy, toimitusjohtaja Sari Niemi, sari.niemi(at)koliprint.fi, puh. 040 184 2928

Koliprint Oy – löytää asiakkaasi
Koliprint Oy on Pohjoismaisesti tunnustettu personoidun ja kohdennetun asiakkuusmarkkinoinnin printti- ja monikanavaratkaisuja tarjoava suoramarkkinointitalo.